Onze werkwijze

Hoe werkt De Technische Dienst?

De Technische Dienst bij een abonnement

  1. U heeft een abonnement afgesloten bij De Technische Dienst.
  2. De Technische Dienst komt een keer per maand, of een keer per twee maanden, bij u langs om te kijken welke klusjes er liggen. Vooraf maken wij altijd een afspraak, wij komen nooit onverwacht langs. Is er een probleem wat binnen 90 minuten verholpen kan worden, dan proberen wij dat meteen te doen.
  3. Als wij vooraf inschatten dat De Technische Dienst langer dan anderhalf uur bezig is, maken wij met u een afspraak wanneer wij terug komen.
  4. De Technische Dienst neemt contact op met een specialist als wij het niet zelf op kunnen lossen. Een afspraak wordt ingepland, zodat u zo snel mogelijk geholpen bent.
  5. Zodra onze specialist bij u het karwei heeft afgerond, komt het Hoofd van De Technische Dienst indien nodig bij u langs om de uitvoering te controleren. Alleen indien u akkoord bent met de oplossing van het probleem of werkzaamheden, zijn wij het ook.
  6. U ontvangt van De Technische Dienst één factuur, ook als er meerdere specialisten bij u aan het werk zijn geweest. Makkelijk én overzichtelijk.

Communicatie

  1. Voordat wij met u een samenwerking aangaan hebben wij een kennismakingsgesprek met als doel dat er zo min mogelijk onduidelijkheden kunnen ontstaan.voor het aangaan van een abonnement.
  2. Iedereen (bij particulieren: bewoner en eventueel de mantelzorger) is op de hoogte van onze komst op locatie en de uit te voeren werkzaamheden.
  3. Er is altijd open communicatie bij een geschil of verkeerd geleverde oplossing.